W tym tygodniu ogłosiliśmy utworzenie scentralizowanej grupy kompetencyjnej ds. wsparcia technicznego oraz nowej usługi wsparcia dla dystrybutorów. Siedziba grupy będzie znajdować się w Rock Hill, S.C.
Utworzenie grupy wsparcia jest częścią szerszej strategii mającej na celu dostosowanie wsparcia technicznego do kompetencji produktowych, a nie regionów geograficznych. Nowa grupa rozszerzy obecny model obsługi klienta o wsparcie techniczne na wysokim poziomie i wiedzę o produkcie dla klientów, dystrybutorów i pracowników w całych Stanach Zjednoczonych. Grupę ds. kompetencji wsparcia technicznego można uzyskać pod numerem telefonu 866-865-7995.
Dział wsparcia dla dystrybutorów zapewni wsparcie sprzedaży i pomoc techniczną rozwijającej się sieci dystrybutorów Atlas Copco. Scentralizowana grupa serwisowa będzie wspierać dystrybutorów w zapytaniach dotyczących cen i doradzać w kwestii czasu realizacji i terminów dostaw nowych i istniejących zamówień. Grupa będzie również wspierać dystrybutorów za pomocą znanych narzędzi ekstranetowych, w tym Global Business Portal (GBP) i ACConnect.
Dzięki połączeniu wsparcia sprzedaży i pomocy technicznej w jednym centralnym punkcie, nowy Dział Wsparcia Dystrybutorów będzie w stanie zapewnić bardziej kompleksową obsługę klienta. Przedstawiciele Działu Wsparcia Dystrybutorów są dostępni pod numerem 866-865-7999.
Aby dowiedzieć się więcej o Serwisie Wsparcia Dystrybutora, odwiedź ten link.
Aby dowiedzieć się więcej o Grupie Kompetencyjnej Wsparcia Technicznego, odwiedź ten link.